Czas realizacji w normalnym terminie większości zamówień to 2 do 5 dni roboczych. Jeżeli mamy zrobić również projekt graficzny, czas liczymy od momentu zatwierdzenia przez Ciebie projektu. Czas wykonania projektu zależy od stopnia komplikacji, ilości stron, zdjęć i zakresu pracy oraz czasu reakcji i ilości poprawek ze strony Zamawiającego. Zazwyczaj mieścimy się w przedziale 1-3 dni roboczych.
FAQ – pytania i odpowiedzi
Tak, jest taka możliwość. Można wybrać realizację ekspresową, dodatkowo płatną.
Postępowanie jest bardzo podobne do wszystkich sklepów internetowych. Wystarczy wybrać jedną z kategorii na stronie głównej a następnie odpowiedni produkt. Na stronie produktu masz do wyboru warianty: grubość papieru, nakład oraz opcje dodatkowe: termin realizacji, czy masz projekt albo materiały do wykonania projektu (teksty, zdjęcia, logo), poniżej możesz wgrać z dysku lub przeciągnąć pliki. Okienko ilość zostawiamy z cyfrą jeden. Wyjątkowo, jeżeli chcesz zamówić przykładowo 3 wersje ulotki A6 po 200 szt każda, wybierasz nakład 200 szt. i ilość 3. Potem tylko musisz dodać produkt do koszyka.
W koszyku wybierasz sposób wysyłki lub odbioru, przechodzisz do płatności i wybierasz formę płatności i ewntualnie paczkomat inPost.
Mam niestandardowy projekt, jak mogę się skontaktować z drukarnią, żeby omówić szczegóły wykonania usługi niestandardowej? Najlepiej zadzwonić do szefa Tomasza Petryckiego i porozmawiać: 509 501 706. Można, też wysłać zapytanie mailem: tomasz@pepe.pl
Projekt zamówisz na karcie produktu. Tam, również, dodasz pliki potrzebne do wykonania projektu: zdjęcia, teksty, logo…
Pliki dodasz na stronie produktu, podczas konfigurowania produktu.
Na większości kart produktów jest plik z instrukcją i makietą do wykorzystania przy projektowaniu. Należy stosować reguły tam zawarte. Makietę najlepiej otworzyć lub zaimportować do programu graficznego, umieścić ją na dolnej warstwie i zablokować. Przy ulotkach składanych proszę zwrócić uwagę na położenie zagięć na każdej stronie. Trzeba bezwzględnie przestrzegać podziałów zawartych w makiecie jednej i drugiej strony. W przeciwnym razie mogą wystąpić nieprzyjemne błędy po złożeniu ulotki do końcowego formatu: widoczność części grafiki z ostatniej strony na pierwszej stronie, itp.
Wystarczy przesłać makietę do Canvy i ją otworzyć. Warstwę z makietą trzeba zablokować i rozpocząć pracę na warstwach powyżej. Przy ulotkach składanych proszę zwrócić uwagę na położenie zagięć na każdej stronie. Trzeba bezwzględnie przestrzegać podziałów zawartych w makiecie jednej i drugiej strony.
Po ukończeniu pracy musimy nasz projekt zapisać w formacie „strawnym” do druku. Do tego celu służy przycisk Udostępnij w prawym górnym rogu ekranu.
Rozwinie się okienko, gdzie wybieramy okrągły przycisk Pobierz.
Potem z menu rozwijanego wybieramy Typ pliku: PDF do druku
i w następnym oknie zaznaczamy kratki: Znaczniki przycięcia i spady oraz spłaszcz projekt.
Przyciskamy Pobierz, czekamy aż Canva przetworzy plik i wskazujemy miejsce gdzie ma być zapisany nasz plik i gotowe.
W produktach poligraficznych (ulotki, wizytówki, plakaty itp.) zawsze stosujemy rozdzielczość 300 dpi. Do druku wielkoformatowego: banery: wystarczy 72 dpi, przy tablicach stosujemy 150 dpi.
Przyjmujemy prace w następujących formatach graficznych: PDF, EPS, TIF, JPG, PNG, CDR, AI,
Grubość papieru określana jest wagą w gramach na 1 metr kwadratowy i dlatego jest nazywana gramaturą.
Przykłady:
- zwykły papier ksero ma 80 g
- papiery do druku standardowe mają od 120 do 150 g. Większość ulotek jest drukowana na tym papierze.
- papiery do druku średniej grubości posiadające względną sztywnośc mają 160 do 170 g
- kartony do druku stosuje się od 250 g do 350 g. Na kartonach drukuje się wizytówki, zaproszenia, dyplomy, pocztówki, teczki
Zamówienia wysyłamy kurierem inPost lub do Paczkomatów inPost.
Wszystkie przesyłki są przez nas bardzo solidnie pakowane i nie powinno się zdarzyć uszkodzenie zawartości, ale różnie bywa…
WAŻNE: trzeba sprawdzić przy kurierze stan opakowania. Jeżeli jest uszkodzone, trzeba rozpakować paczkę i sprawdzić stan zawartości. Jeżeli druki są w jakikolwiek sposów uszkodzone, trzeba spisać z kurierem protokół. W trakcie tej czynności możesz zatelefonować do nas, żeby omówić dalsze kroki. Przesyłki są ubezpieczone, więc nic nie stoi na przeszkodzie, aby po uznaniu reklamacji zrealizować zamówienie powtórnie, bez ponoszenia kosztów ze strony Zamawiającego.
Produkt standard (wizytówka, pocztówka, zaproszenie, teczka, itp.) jest normalnym drukiem, bez jakichkolwiek uszlachetnień. Druki Premium są foliowane laminatem matowym lub błyszczącym. W niedługim czasie wprowadzimy jeszcze do produktów premium lakier wypukły nakładany miejscowo.
Zawsze jest taka możliwość. Proszę się skontaktować z nami mailowo lub telefonicznie.
Można potem złożyć zamówienie mailowo albo dodajemy taki produkt do naszej oferty online i można go zamówić przez nasz sklep.
Tak. Trzeba się skontaktować z nami mailowo lub telefonicznie.
Jeżeli nie rozpoczęliśmy druku, jest to możliwe. Stosujemy wtedy standardową procedurę zwrotu należności (jeżeli zapłacono online) i anulowania zamówienia. Konieczne jest złożenie nowego zamówienia. Nie korygujemy parametrów zamówienia na podstawie wskazówek zamawiającego. Zawsze konieczne jest anulowanie jednego zamówienia i zastąpienie go nowym.
W przypadku rozpoczęcia druku, nie można już nic zmieniać.
Nie odnalazłeś/aś odpowiedzi?
Jeśli nie odnalazłeś odpowiedzi, to napisz do nas śmiało. Udzielimy odpowiedzi na wszelkie nurtujące Cię pytania.