Reklamacje
- Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu, rozpatrywane będą tylko po sporządzeniu stosownego protokołu dotyczącego szkód, podpisanego przez kuriera oraz odbiorcę przesyłki.
- W chwili odbioru przesyłki, Kupujący zobowiązany jest do sprawdzenia jej stanu (uszkodzenia, kompletność zamówienia). W przypadku uszkodzenia przesyłki, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o tym dostawcę oraz skontaktować się ze Sprzedającym.
- Ze względu na to, że produkty zamawiane w sklepie pepe.pl są produktami unikalnymi, za każdym razem wykonywanymi na zlecenie Kupującego i na bazie dostarczonych plików, nie ma zastosowania przepis o zwrocie towaru w ciągu 14 dni przez Kupującego. Zgodnie z treścią art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie produktu na adres Sprzedającego z załączonym opisem powodu reklamacji kserokopią rachunku towaru (faktura VAT).
- Kupujący uprawniony jest do zgłoszenia żądania wymiany produktu na nowy zawsze, gdy stwierdzi niezgodność produktu z umową. Sprzedający w terminie 7 dni ma obowiązek ustosunkować się do żądania Kupującego.
- Przedsiębiorcy dokonującego zakupów w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością przysługują uprawnienia dotyczące rękojmii.
- Reklamacja produktów ze sklepu obejmuje między innymi takie wady jak:
– niezgodność wymiarów
– niezgodność kolorystyczna
– niezgodność materiału
– niezgodność ilości - Mimo dołożenia wszelkich starań, sprzedający nie gwarantuje, że publikowane informacje o produkcie nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń.